از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

آره!

ازآنجا که این آهنگ داره فازی در حدود ۲۷ریشتر میده با هیجان میام و میگم  و میرم!

دوووبس!

آآآ...کاره خدا...بود....

دوبببس...آآآآه....اس ام اس؟!

نویز بود! بیا...آآآآآه...دوووبس دددوووبس!

آقایون و خانومایی که الان در حاله دنسین!

من دارم ازینجا میرم!

نمیگم کجا؟!

فعلا نمیگم!

بعدا میگم!

میگم!

گفتن یا نگفتن؟!

ما آخر نفهمیدیم مسئله چیمدی؟!:دی

خدداااحااافسسسسسسسس.....دددددوبس...ویژ ویژ....

آآآآآآه....

هام هام!برای یکی مونده به آخرین بار!

هام هام!

...!!

اگر اشکی بود التماس دعا!

یا علی!

هام هام!

...

دلتنگم!



هام هام!

درس!!!!!!!!!!!!!!!!

من میرم درس بخونم. . .یه چند وقت نیسم!

هام هام!