از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

آقای رییس جمهور

سلام آقای رییس جمهور 

 

 

سوالی دارم : 

 

 

هرچقد فکر کردم نتوانستم بفهمم مردمی که سرعت اینترنت شهریشان در پایتخت 54.6kbps   است چگونه توانستند ابر قدرت اقتصادی دنیا شوند؟ 

 

 

خودمونیم...نکنه با وایمکس ایرانسل رفتی ابر قدرت شدی اومدی صداشم در نیوردی؟آخه سیـــــــــــــــــــــد من که میدونم چقد متواضعـــــی! بابا به همه بگو تک و تنها با پوله جیبه مبارکه همایونی رفتی دفتر ایرانسل ثبت نام کردی بعدشم ازون ور سره راه ابر قدرت شدی برگشتی به عشقه ایران میگی ما مردمه ایران این کارو کردیم؟ 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد