از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

کجایی؟

کجایی ای فانوس ـ همیشه روشن ـ من در شب های تاریکم...که روزهای آفتابی هم بی تو برایم انتهای آن دره ی باریک است و از تاریکی تاریک تر....




ای تو که ذهنم آغشته به رایحه ی خاطرات ـ با توست...





هام هام!

همین!28ماه!

سلام..دیگه کسی هم اینجا نمیاد!

قبلا یه پست حداقل یه 3 تا 4تا نظر داشت!

هه...

نمیدونم...ازین ورش بگم یا ازونورش؟

اومدن 28امین ماهی که یه رابطه آغاز شد رو چه جوری توضیح بدم؟!

از دلتنگی هاش بگم؟از دلبستگی هاش بگم؟

....

هر چی هست...28ماهشه...840روز...20160ساعت...1299600ثانیه...لحظات زیدی طی شده...



آره...سخته...اما واقعا دوس ندارم...دوس ندارم حتی بعد از با تو نبودن هم از دچار بودنتو فارغ شم...

میدونی واسم مثه یه دردی که خیلی بهم حال میده...دوس دارم تو کل وجودم باشی...



من برای تو چی هستم؟

یه چیزی که اول از همه لیاقتتو ندارم...دوم لیاقتتو ندارم...آخرشم لیاقتتو ندارم...







خیلی میترسم...از روزایی که میخان بدون تو باشم و شروع بشن...

خیلی خستم....

خیلی دلتگم...

خیلی خرابم...

خیلی دپرسم...

خیلی درگیرم...

....

.

.

.

همه اینا وقتی آروم میگیرن که میبینم یکی هس که میگه واقعا دوست دارم...یکی هست که میگه آره...این منم که کنارتم...روبروت نیستم!...

وای که چه قدر برام آرامش آوری...

چه قدر لبریزم از خواستنت....

وای که چه قدر دوست دارم...

.

.

وای که چه قد آدما منو نمیشناسن...

.

.

.

"دنیا پر از حرف هایی است که گفتنش گوشم را خراش میدهد..."













اه...نمیتونم اینارو تو خودم نگه دارم!









ولی مبارکه...ممنونم که این همه خوبی!



قربون صدقت نمیرم چون میدونم که...:دی:ایکس!




وااااای...میدونی دارم چی گوش میدم؟

بده دستاتو به تا باورم شه پیشمی....میدونم خوب میدونی تو تارو پود و ریشمی...

وای که چه قدر دلتنگم واس اون روزا به اون خوبی...!



تو که از دنیا گزشتی واسه یه خنده ی من...چرا من نگزرم از یه پوست و خون به اسم تن...









میدونی باتو...بی تو...میدونی در تو...



از این همه دلتنگی هایی که برامون ایجاد میکنم شرمنده...

دوستت دارم...این جمله اییه که میگمش...اما میگمش...



۲۵اردیبهشت!28امین ماهگرد!مبارک باشه!


هام هام!

چه قدر...

میخاستم با چرا شروع کنم...ولی خوب نیست...این که دنبال دلیل باشم همش...



داشتم برات آف میزاشتم که دلم برات تنگولیده...فکریدم چرا همش دلم برات تنگ میشه...چرا یه بارم که شده نمیگم دیروز بیرون رفتیم خوش گذشت...چرا نمیگم هفته بعد بریم بیرون؟چرا نمیگم فلان روز فلان کار رو چی کار کنیم...

حس میکنم خیییییلیییی از هم دور شدیییم...اصلا هم تقصیر کسی نیستاا...ولی خب دلم تنگ برا همه چیزای خوبه بین منو تو...

دلم تنگ برا گوش دادن آهنگ ممنونم رضا صادقی با هم دیه...دلم تنگ برا چت هامون...برا همه چیمون...دلم برا دلتنگیهامون تنگه...

دلم برا دلت تنگه...دلم برات تنگه...

چرا این همه دلتنگی...

اصلا ناراحت نیستم...ولی خدا دوس نداره یکم ازون بارون روزای خوبشو رو این بیابون خشک دل من ببارونه...

میدونی خیلی دوس ندارم کلمه بازی کنم...ولی...

میدونم...رسیدن منو تو به هم چیزی تقریبا محال یا خیلی سخته...اما نمیوتونم...اینکه حداقل بدونم هستی خیلی خوبه...اما اگه یه روز اونقدر ازت دور شم که حتی...اه...



دلم برا همه چی تنگ شده....خیلی...........



....................

از این همه مزخرف بودن بدم میااد...


اه...دوس دارم کسی اینجا نیاد...کسی بیاد فاز منفی میگیره و میره...



د و س ت ت د ا ر م !

هام هام!




روابط بین دختر ها و آقا گل ها:دی

Image and video hosting by TinyPic


سلام:)


1-برخوردهای مبتنی بر شناخت و احترام

یا به عبارتی رفتار بچه مثبت وارانه!! در اینگونه برخوردها طرفین کمی تا قسمتی عاقلند، فهم دارند، شعور دارند و الکی قوه خیال خود را به کار نمی برند. از پدر و مادرشان اصول محرم و نامحرم را یاد گرفته اند. راحت! مثل آدم زندگی شان را می کنند. سلام علیکشان را دارند، سر وقت هم پدر و مادرشان برایشان آستین بالا می زنند که تا دم در نیاوده اند سر و سامان بگیرند! و در کل آدمهای خوشحالی هستند .


2-برخوردهای مبتنی بر شرم افراطی

آدم های دختر و پسر ندیده فول فابریک، بعضا دچار این نوع برخورد می شوند. سرخ و سفید می شوند و عرق میریزند. ضربان قلبشان بالا میرود و احتمالا شاهد بعضی علائم فیزیولوژیکی... (گلاب به رو، دبگر بقیه اش را نمی گویم) می شوند .
همین جا لازم است اشاره ای به مساله ماخوذ به حیا بودن بشود. از قدیم ندیم ها گفته اند که حیا خوب است ولی خجالتی بودن نه! یعنی چه؟ یعنی اینکه فرد باحیا با اراده خودش کاری را انجام نمی دهد و در حالت خونسردی، آرامش و هوشیاری است؛ ولی آدم خجالتی، بدبخت ننه مرده، اگر بخواهد هم توانایی انجام آن کار را ندارد .

فکر نکنید خیلی خوب... پس خوب است که بچه مان خجالتی باشدها! نه اصلا! چون گاهی شاهد رفتارهای متناقض از افراد فوق العاده خجالتی بوده ایم. یعنی طرف موقع حرف زدن یک دقیقه نمی تواند به چشمانت نگاه کند ولی با صد نفر تلفنی، دوستی خارج از محدوده دارد .


3-برخورد دستپاچه و هیجان زده

به علت عدم شناخت از نحوه قضاوت دیگران، باعث بوجود آمدن برخورد هیجان زده می شود. یعنی چه می شود؟! الان می گویم... یعنی دخترک یا پسرک طرف مقابلش را که می بیند یوهویی گمان می کند که ایشان یک دل نه صد دل عاسخ! او شده است که فلان لبخند را زده یا فلان کلمه را استفاده کرده است. هم اینها زیر سر نداشتن شناخت صحیح از جنس مخالف ست
نتیجه اخلاقی: آقاجان؛ نوجوانان و جوانان باید مورد محبت قرار بگیرند تا اینطوری تشنه محبت نباشند که وقتی کسی گفت دوستت دارم سر از پا نشناخته همچین اختیار دل از کف بدهد .


4-برخورد خشک و محدود

بعضی ها از آن طرف پشت بام افتاده اند. یعنی در مقابل جنس مخالف، آنقدر کج خلقی و اخم و خشانت! به خرج می دهند که نگو و نپرس. همچین رفتار می کنند که انگار دشمن خونی خود را دیده اند. این خودش باعث ایجاد عکس العمل سرد از اطرافیان می شود و فرد خشن و خیلی قشنگ، با خودش فکر می کند که این عمل! آنان است نه عکس العمل و باعث جیرینگ شکستن قلب یخ بسته و لطمه دیدن روح گل سرخی اش می شود .


5-برخورد مبتنی بر پرخاشگری

این افراد محبت صادقانه و عارفانه و بی شائبه و غیره و ذالکانه خود را به شکل پرتاب سنگ و پاشیدن اسید و داد و فریاد و نیش و کنایه به طرف مقابلشان نشان می دهند. اینها کسانی هستند که به پختگی اجتماعی در رفتار خود نرسیده اند. کلا یک چیزیشان می شود که این رفتار ازشان ساطع می شود؛ وگرنه آدم سالم که این جوری نیست .


6-برخورد راحت ار نوع روشنفکری

این افراد غالبا وقتی در مقابل جنس مخالف قرار می گیرند، با نگاه ممتد به طرف مقابل، حرفهای بی سر و ته، گاه شوخیهای بی مورد و البته با این شعار که او هم یک انسان است، می خواهد بگویند که هیچ احساس خاصی نسبت به طرف مقابل ندارند. ولی خدا می داند که داخلشان چه خبر است. این جماعت سعی می کنند به هر نحو ممکنه با عادی جلوه دادن رفتار خود، به جنس مخالف (که صد البته یک انسان است!) هر روز بیشتر از دیروز نزدیک شده و روابط حسنه ای را با او برقرار سازند و بعد از آن دیگر چه شود .


حالا شما کدومشی دیه به من ربطی نداره:دی

هام هام!