از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

مبارکا....!

سلام....چه این چه اون یکی!؟

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



فرقی نفوکوله...مهم اینه که منو تو ایرانی هستیم و ازین که این عید ایرانی بزرگ رو داریم جشن میگیریم شادیم....




خلاصه سال 2568 شاهنشاهی و 1388 خورشیدی _ ایران رو به تمامی عزیزان تبریک میگم!به سلامتی کوروش بزرگ!





...من قبلا هم گفتم این تکرار های زندگی هستن که چاشنی زندگی ما آدما هستن...مهم اینه که چه جوری ازش استفاده کنیم...وگرنه تا حالا این همه عید اومده و رفته...چی بدست اوردیم مهمه...شعار بسه:دی

امیدوارم این سال یکی از بهترین سال های عمر همه ی ایرانی ها و ایران دوستای عزیز تو کل عالم هستی باشه...و بتونیم به بزرگترین و بهترین و با ارزش ترین درخواست هامون تو زندگیمون برسیم...آمین!

Image and video hosting by TinyPic





تو این عید یاده همه بکنین...مخصوصا افراد عزیزی رو که از دست دادیم...

ان شا ا... که ساله خوبی برا هممون باشه...به همه هم تبریک میگم...!آخرین هام هام سال 87!

****دوست دارم عزیز دلم!عیدت مبارک سرورم!****

هام هام!

یا ابالفضل!


این ماه ماه ربیع الاوله...ماهه ولادته درخشنده ترین ماهه هستی...حضرت محمد{ص}...ولی من دوتا تبریک میگم ...به تمامه شیعیان دنیا...چون این ماه ماهه به درک واصل شدنه ع م ر  هم هست....
به کوریه چشم همه ی ع م ر ی  ها"شیعه ی علی " از تو جهنم زجر کشیدنه ع م ر  شاد و خندونه...

...اینم واس تبریک...


"""":::::::قسم به آیه آیه ی کتاب_ صحیفه::دوستی ما محاله با آل صعیفه::
"""":::::::مگه یه حرفو چند بار میگن به آدم::ما فقط //////""""علی
"""""///////رو میشناسیم خلیفه:::::"""""



حالا بعدن میام یه چیزایی میگم...ببخشید وقت ندارما...


فعلا هام هام!!!