از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

همین جوری هم که نه...!

خب علیک سلام!


داشتم از جلوی یه \پا/یگ/اه ب/س/یج رد میشدم...یه چند تاشون رو موتور نشسته بودن...یه چندتاشون تو ماشین...بعضیاشون سیگار...بعضیاشون با هم میحرفیدن...

....یاده فیلمای مافیای افتادم...وقتی پدر خوانده می خواد جایی بره...یا جایی هست...یا بوده...؟!

بسیج یا مافیا؟!

مسئله این هم نیست؟!!؟!



هام هام!

همیشه نه!

بعضی وقتا جفت6 نه تنها خوب نیس بلکه لاعث میشه 2 3 تا لتی هم بدی!

هام هام!

مفلحون!!!

در ابتدا تو بودی در انتها تو ماندی!

خوب بود با تمومه ایراداش!

اما دکی از روی آهنگ the last timeماله silent farah کاور زده بود!

همین!

واقعا مهمه که الان کسی فهمید چی گفتم یا نه؟!

مهم بودن یا نبودن! مسئله این فکر نکنم باشه؟!

هام هام!

چرا نیستی؟!

واقعا دارم میترسم...

....

هام هام!

بامدادان!

ساعت۳:۰۷بامداد!

خیلی آرومه!

گشنمم هست!

. . .پس هر چیزی یه نشونس. . ولی من هنوزم فکر میکنم سخته رابطه ی بین نشونه هارو پیدا کردن!

شایدم آسونه!

ساعت 3:09بامداد!

خیلی آرومه!

گشنمم هست!



هام هام!

بعدا نوشت:جالبه!همه میگن این یه تیکه دو دقه شد؟! آری! اما تو از پس آینه بنگر!

هام هام!

یه لیتر!

آقایون خانوما ازونجا که من همتونو دوس دارم و اوصولا آدمه طماعی نیستم یه لیتر بنزین به من میدین؟!

هام هام!