از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

آره ...نه...

Image and video hosting by TinyPic


عزیزم سلام یه چیزی بیا بی وفا بشیم...


دوست دارم که ما یه جور از هم دیگه جدا بشیم...


فکرشو کردم گفتم واسه چی دیوونه شیم؟بهتر ما هم مثه تمومه عاقلا بشیم...


میدونی؟دیدم نمیشه منو تو با هم باشیم...هر کدوم باید بریم دوباره مبتلا بشیم...


ما دوتا اسیر همدیگه شدیم یه جوره بد...کاش فراموش کنیم ...از دست هم رها بشیم...


دور شدیم از حرفای روز آشناییمون...سخته اما بیا بازم مثه غریبه ها بشیم...


ستاره خواستم بچینم...دیه دستم نرسید...ما باید نزدیک تر از این به ستاره ها بشیم...


یه چیزی مثه یه شک منو رها نمیکنه...بیا امشبو منو تو غرق یه دعا بشیم...


فکرشو کردی دیگه خدا مارو دوست نداره....بیا باز بنده های عزیز واسه خدا بشیم...


.


.


.


.


.


.


.


.


.


خواستم امتحان کنم تورو ببینم چی میگی؟...بیا به هر چی بود تو شعر "بی اعتنا" بشیم...







هنوزم دوست دارم!


هام هام!

زندگی ...عدد

همیشه 100 بودم...همیشه...

حالا 99ام...99 یه عدد بد بخته...نمیدونه هویتش کجاس؟چی هس؟نمیدونه؟میدونه؟

منم الان اینجوریم...100که بودم به 1.2 ها نگاه نکردم...حالااونا شدن 100.200ولی منه 99 نمیدونسم که نباید میزاشتم...

به همه چی تردید دارم...از همه چه کفری ام...



29 ماه...29 ماه چی؟...29 ماه دیه...

 مملوام از هر چی حس مزخرفه....





یه بسته کاپتان بلکم ساپورتم نمیکنه....



از رد کردن کلا بدم میاد....و سیگار پشت سیگار...و خدایی که در این نزدیکی هاست...!

تازه هفت ساله شده بود!و سیگار پشت سیگار...



خیانت کردم...و سیگار پشت سیگار...

نمیدونم اشتباه کردم یا نه....و سیگار پشت سیگار...

نفس عمل هنوز معلوم نیس که درست بوده یا نه...دکترا میگن به هر چیزی امید هست...

مسئله مرگ و زندگی هس ولی اصلا مرگ نیس...

چون کسی نمرده...

شایدم مرده...ما آدما مرگو رفتنه ازین دنیا میدونیم...

از کجا میدونی؟

شاید مرده؟شاید هنوزم زندگی میکنه؟شاید تو کما بره...و سیگار پشت سیگار...

من زندم؟نمیدونم؟میدونم؟الکی الکی.الکی شدم!



خدایم که نمیبخشد...انسان هم که بخشنده نیس...پس خودم میبخشم...ولی چیزی ندارم جز آن که بهش بگیرم و بتونم زندگی کنم...و سیگار پشت سیگار...تازه هفت سالش شده بود!









پس سیگار پشت سیگار!





هام هام!

نه...ن...

تو نباشی من...نه...باید بمیرم...

تو نباشی...من...نباید بمیرم...



هام هام!

چی کار؟

شما جای من بودین چی کار میکردین؟...

یا من جای شما بودم چی کار میکردم...یه وبه  مزخرف...که هر از چند روز میاد مینویسه دلم براش تنگه...

فلانم...بیسانم...

.

.

.

.

واقعا جای من بودین چی کار میکردین....؟خب آخه چی کار کنم...دلم...

من که جا شما بودم زود وبو میبستم میرفتم و خودمو الکی علاف نمیکردم...{علاف درسته دیه؟}







دلم فقط کمرون کارتیو میخاد...بارونه بارونه بارون.......................................







سرشارم از هر چیزی که مزخرفه...



هام هام!