از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

سلام-خداحافظ

سلام...هرچیزی یه انتهایی داره...این وب به انتهاش رسیده...

میخام بیشتر یک جا بمونم و این همه آدرس عوض نکنم...یعنی شاید این دلیلم باشه...البت قصده اصلیم اینه که حجمه گسترده تری از خودمو بنویسم...تا بتونم بیشتر حرف بزنم...فکنم...

به همین دلیل دارم به آدرسی که در آخره پست هست میرم...ابتدا بگم که برای دیدنه بهتره اون  پنجره از فایرفاکس استفاده کنین!

اونجا توضیحاته بهتری هست...اما جانه من جانه من...اگر فکر میکنین میتونین یکباره دیگه هم مطالبه چرته منو تحمل کنین اولین پسته اون وبلاگ رو بخونین...

و بگم که به احتمال زیاد حالتون بد میشه...به همین دلیل اگه امروز روزه خوبی داشنین الکی به این وب نرین و زندگیتونو عذاب ندین...اما اگه راحت با مسائل کنار میاین و تحمل دو برگه داستانه با انرژیه منفی دارین حتما 10 دقیقه از وقتتونو به من بدین...

در اینجا آخرین خداخافظیمو میکنم...به یاده اون روز ها...

هــــام هــــام !

http://www.shazde-kuchulu.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد