از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

من

من. به عنوان یکی از آفریدگان خداوند تمام عالم موجود. امروز رو برای


تموم شدنه


دنیا. روزه خیلی مناسبی میدونم


                    

      

                                                                               مجکرم



------------------------

پ.ن:


تغییرات حاصل شده در سیمای وبلاگ بدلیل گشت و گذاری که در مستعمراتمان{لینک دوستان} کردیم بوجود آمده! زیرا میلمان کشید اعلام موضعی نموده که


:::خودتان برای خودتان هورا نکشید:::

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد