از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

واسه خودت...هه هه...

ستاره بارون کنو داغون کنو بیا حالمو دگرگون کنو برو


دیوونه بازی کنو نازی کنو بیا باز دلو راضی کنو برو


موهاتو افشون کن  بیا باز دلو  پریشون کن و برو


شیدا شو و غوغا کنو بیا  آتیشو برپا کن و برو


نمون اینجا برو ...نمون اینجا برو...نمون اینجا...


این یه حس موندگار نیس برو...به این عشقا اعتبار نیس برو...


نه گناهه منه نه تقصیر تو


این زمونه سازگار نیس برو


نمون اینجا برو...نمون اینجا...نمون اینجا...برو ...نمون اینجا...







هام هام!

مبارکا...

یه جا خوندم زنا اونقد عجیبن که اگه بخای برومانتیکی وساشون میگن


تو اصلا بهم توجه نداری و اگرم نرومانتیکی میگن تو به من توجه


نداری...هه...


من نیدونم...ولی بالاخره تولدته دیه...باس بتبریکم یا نه...


به همت آقایون دولتی هم دیه نمیشه عکس لود کرد...



خلاصه از کمبود امکانات شرمنده...


ایشالا همیشه عمر با عزت داشته باشی عزیز ـ آق آرش:دی


.....۳..۵....۶.............همین دیه!









....

.





.

............



هام هام!

نه میتونم...

نه میتونم دور شم از تو


نه میتونم که بمونم


من نه شاهزاده ی عشقم


نه شهاب آسمونم


تو نه نیستی و نه هستی


دیگه خستم از خیالات


مونده بی جواب و مبهم تویه زندگیم سوالات


تو یه رنجی تو همیشه اگه جون نگیره ریشه اگه باز بگی نمیشه اگه یک روزی بدونم بودن و موندن


یادت واسه قلبه عاشقه من که یه عمری عاشقت بود مثه درد زهر نیشه


تو که هستی زندگی هست قدرت هر خستگی هست میشه دست قسمتو بست زیر ضربه های


 لعنت که یه دشمنه تو خلوت که میکوبه  میسوزونه هر خیاله عاشقونه بود خوند و موند و 


نشکست


نه میتونم دور شم از تو


نه میتونم که بمونم


من نه شاهزاده ی عشقم نه شهاب آسمونم






دلم خیلی تنگ برات...نه...خب هست دیگه...





حال و هوای باد خنک و سیگار و آهنگای خدای رضا صادقی...



هام هام!

تو تو تو...من....

دیگه زندگیم داره ته میکشه...


از دلم   پیاده  شو آخرشه...


نه...بمون شاید بازم جون بگیرم...


نه...برو میخام راحت بمیرم...


نه...بشین که سرم رو رو شونت بزارم...


نه پاشو که دیگه دوستت ندارم...


نه نه نه نه نه نه ...بیا و دستم و بگیر عشق من...بیا و تو هم با من بمیر...


نه نه نه نه نه نه نه...برو عشق من...من میرمو تو دست زندگیو بگیر...





وقته ترکیدنه...از همه چی...دود...مشروب...نه ...همون ترکیدن...



همونجوری که میخام بودمو هستم...که مثه همیشه رو دودمو مستم!



هام هام!