از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

خلاصه اینجوریاس!

آره دیه گند زدم تو اون وبه...

من تا جایی که یادم میومد وبای دوستانو دوباره گزاشتم...اگر احیانا کسی جا مونده منو مطلع کنین...تورو خدا اگه کسی جا مونده ناراحت نشه ها......









هه...این همه چیز میز نوشته بودما...

حالا بعدا میگم چه سوتی دادم...



هه..






این چهل روز به ما.بی تو چهل سال گذشت/ من چه گویم که چه ها شد.به چه منوال گذشت...



                             یا حسین...اگه اشکی بود مارم دعا کنین.








فعلا هام هام!

نظرات 2 + ارسال نظر
خانمی دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ب.ظ http://sshh.blogsky.com

سلام...خوبی؟چی کارا می کنی..

چه سوتی ای دادی؟آخه یکی نیست به من بگه به تو چه.!!!

۲ تا پستا رو خوندم..این داستان پایینی خیلی جالب بود...

همش رو خوندم...نمی دونم تجربه های خوبی بودن.

.برات آرزوی موفقیت می کنم...

دعا یادت نره....

سلام...ممنون...میگذرونم...
هه...نه...میگم حالا...
به هر حال هر آنچه بود که بود دیه...:)
ممنون...چشم...هام هام!

ملیکا دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ب.ظ

salam doste khobam...mersi omadi....khobin? are ma 2bare baham dost sh0dim...hamon eshghe avale.....

سلام...خواهش میکنم...ممنون...اهوم...همونطور که میحدسیدم...
اوکی....خداروشکر...هام هام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد