از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

بی حالم دیه....

حوصلم سر رفته...یه حالته کرخنگی{درسته}دارم....

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

حالم ندارم  بحرفم...

.

.

.

....................................................هام هام..............................!

نظرات 3 + ارسال نظر
آسمان آبی سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:23 ب.ظ http://ebrahimi-h.blogfa.com

سلام اهل حال نبینم غم و بی حالیتوووووووووووو

خانمی یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ب.ظ http://sshh.blogsky.com

راستی چرا تو این پست حوصله نداشتی...؟؟؟؟؟

الان کنجکاوم بدونم..تازه...یه چیز دیگرم می خواستم بدونم..چی شد که وبت عوض شد؟؟؟...گفتی سوتی دادی آره؟؟؟

خوب ...خیلی وقتی هست اینجام...

اومدم بگم که هستم و...

راستی این جملت هم خیلی قشنگ.همین که این بالاست دیگه....چرا نام او خالکوبی شده ؟؟...باید حک می شد!!!!

یه چیز دیگه..واقعا یه روز بدون او گذشت!!..مگه می شه بگذره؟چطوری گذشت؟

خوب من دیگه دارم میرم...

رفتم خداحافظ..

(چرا نمی شه برای یه پستت چند تا نظر گذاشت؟می خواستم کلی بنظرم:()

نداشتم دیه....چون نبودش:(
اوهوم سوتی دادم در حده تیم ملی...خوش هستی!
بگی که هستی و ...؟؟؟
اوهوم...باس حک میشد...حالا حک میکنمش...:دی
نمیگذره...ولی در ظاهر میگن عمرت یه روز دیه گذشت...به سختی...
هه...بودی حالا...؟!؟
آره ها...این درده منم هست:(
هام هام!

ملیکا پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ق.ظ http://webmelika.blogfa.com

قشنکه

:)هام هام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد