از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

یا ابالفضل!


این ماه ماه ربیع الاوله...ماهه ولادته درخشنده ترین ماهه هستی...حضرت محمد{ص}...ولی من دوتا تبریک میگم ...به تمامه شیعیان دنیا...چون این ماه ماهه به درک واصل شدنه ع م ر  هم هست....
به کوریه چشم همه ی ع م ر ی  ها"شیعه ی علی " از تو جهنم زجر کشیدنه ع م ر  شاد و خندونه...

...اینم واس تبریک...


"""":::::::قسم به آیه آیه ی کتاب_ صحیفه::دوستی ما محاله با آل صعیفه::
"""":::::::مگه یه حرفو چند بار میگن به آدم::ما فقط //////""""علی
"""""///////رو میشناسیم خلیفه:::::"""""



حالا بعدن میام یه چیزایی میگم...ببخشید وقت ندارما...


فعلا هام هام!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
bashe پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:17 ب.ظ

ke nemishe?

شما چش و چاله مایی...شما همه چیزه مایی...شما سروری...شما عزیزی...شما سالاری...شما سلطانی...ما چاکریم.........ولی نمیشد قربون شکله ماهت برم...به مولا نمیشد.............امیر داش باش فیلم میدید...دیروزم بلندیدمش ....امروزم میکردم دیه.......وگرنه من که از خدامه.....................مواظب خودت باشیا.........باشه ها؟
هام هام!

!! جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:19 ب.ظ

che zan zalil!

من سرور ذلیلم...نه زن ذلیل:ایکس

ما ۲ نفر جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:07 ق.ظ http://www.maa2nafar.blogfa.com

(میثم)
سلام.واقعا از حضرت علی گفتن هرچی هم زیاد باشه کمه.منم به تو و همه تبریک میگم این ماهه پر برکت رو.ما باید افتخار کنیم که پیرو این بزرگان هستیم.(البته اگه من خودم این لیاقتو داشته باشم.)

اوهوم...واقعا شعیه واقعی بودن آسون نیست....
ممنونم...هام هام!

آسمان آبی شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 ب.ظ http://ebrahimi-h.blogfa.com

.............................

نیستی

حال ندارم...!
هام هام!

یاس چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:50 ب.ظ http://yaseman-17.blogsky.com

سلام مطالبت قشنگه زیبایه خوشگله

ممنون...هام هام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد