از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

چه قدر...

میخاستم با چرا شروع کنم...ولی خوب نیست...این که دنبال دلیل باشم همش...



داشتم برات آف میزاشتم که دلم برات تنگولیده...فکریدم چرا همش دلم برات تنگ میشه...چرا یه بارم که شده نمیگم دیروز بیرون رفتیم خوش گذشت...چرا نمیگم هفته بعد بریم بیرون؟چرا نمیگم فلان روز فلان کار رو چی کار کنیم...

حس میکنم خیییییلیییی از هم دور شدیییم...اصلا هم تقصیر کسی نیستاا...ولی خب دلم تنگ برا همه چیزای خوبه بین منو تو...

دلم تنگ برا گوش دادن آهنگ ممنونم رضا صادقی با هم دیه...دلم تنگ برا چت هامون...برا همه چیمون...دلم برا دلتنگیهامون تنگه...

دلم برا دلت تنگه...دلم برات تنگه...

چرا این همه دلتنگی...

اصلا ناراحت نیستم...ولی خدا دوس نداره یکم ازون بارون روزای خوبشو رو این بیابون خشک دل من ببارونه...

میدونی خیلی دوس ندارم کلمه بازی کنم...ولی...

میدونم...رسیدن منو تو به هم چیزی تقریبا محال یا خیلی سخته...اما نمیوتونم...اینکه حداقل بدونم هستی خیلی خوبه...اما اگه یه روز اونقدر ازت دور شم که حتی...اه...



دلم برا همه چی تنگ شده....خیلی...........



....................

از این همه مزخرف بودن بدم میااد...


اه...دوس دارم کسی اینجا نیاد...کسی بیاد فاز منفی میگیره و میره...



د و س ت ت د ا ر م !

هام هام!




نظرات 3 + ارسال نظر
:. ღ☆ஜღ♥*•.ما 2 نفر ღ☆ஜღ♥*•. .:. سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:55 ب.ظ http://maa2nafar.blogfa.com

(شیوا)
سلام.خوبید؟
هیچ چیزی محال نیست
آدم ها باید برای چیز هایی که دوست دارن تلاش کنن
امیدوارم که به چیز هایی که میخوایید برسید

سلام...ایشالاا...ولی....ممنون که سر زدین...
هام هام!

رضا دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ب.ظ http://www.kame-akhar.bogsky.com

هر چند مضحک است و پر از خنده های تلخ
بر ما هر آنچه لایقمان هستُ می رود

آیا واقعا این لیاقت منه؟
نمیدونم...شاید...
ممنون که اومدی...هام هام!

خرس قهوه ای سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:05 ب.ظ

:) مبارکه!

ایشالا...هه...کاش یکم مبارک تر بود...
ممنون که سر زدین...هام هام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد