از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

همین!28ماه!

سلام..دیگه کسی هم اینجا نمیاد!

قبلا یه پست حداقل یه 3 تا 4تا نظر داشت!

هه...

نمیدونم...ازین ورش بگم یا ازونورش؟

اومدن 28امین ماهی که یه رابطه آغاز شد رو چه جوری توضیح بدم؟!

از دلتنگی هاش بگم؟از دلبستگی هاش بگم؟

....

هر چی هست...28ماهشه...840روز...20160ساعت...1299600ثانیه...لحظات زیدی طی شده...



آره...سخته...اما واقعا دوس ندارم...دوس ندارم حتی بعد از با تو نبودن هم از دچار بودنتو فارغ شم...

میدونی واسم مثه یه دردی که خیلی بهم حال میده...دوس دارم تو کل وجودم باشی...



من برای تو چی هستم؟

یه چیزی که اول از همه لیاقتتو ندارم...دوم لیاقتتو ندارم...آخرشم لیاقتتو ندارم...







خیلی میترسم...از روزایی که میخان بدون تو باشم و شروع بشن...

خیلی خستم....

خیلی دلتگم...

خیلی خرابم...

خیلی دپرسم...

خیلی درگیرم...

....

.

.

.

همه اینا وقتی آروم میگیرن که میبینم یکی هس که میگه واقعا دوست دارم...یکی هست که میگه آره...این منم که کنارتم...روبروت نیستم!...

وای که چه قدر برام آرامش آوری...

چه قدر لبریزم از خواستنت....

وای که چه قدر دوست دارم...

.

.

وای که چه قد آدما منو نمیشناسن...

.

.

.

"دنیا پر از حرف هایی است که گفتنش گوشم را خراش میدهد..."













اه...نمیتونم اینارو تو خودم نگه دارم!









ولی مبارکه...ممنونم که این همه خوبی!



قربون صدقت نمیرم چون میدونم که...:دی:ایکس!




وااااای...میدونی دارم چی گوش میدم؟

بده دستاتو به تا باورم شه پیشمی....میدونم خوب میدونی تو تارو پود و ریشمی...

وای که چه قدر دلتنگم واس اون روزا به اون خوبی...!



تو که از دنیا گزشتی واسه یه خنده ی من...چرا من نگزرم از یه پوست و خون به اسم تن...









میدونی باتو...بی تو...میدونی در تو...



از این همه دلتنگی هایی که برامون ایجاد میکنم شرمنده...

دوستت دارم...این جمله اییه که میگمش...اما میگمش...



۲۵اردیبهشت!28امین ماهگرد!مبارک باشه!


هام هام!

نظرات 5 + ارسال نظر
پامچال دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ب.ظ http://safa.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
خسته نباشی
به فروشگاه من یه سری بزن خوشحال می شم

ایشالا:)
هام هام!

خانمی سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:24 ب.ظ http://sshh.blogsky.com

کی گفته کسی نمیاد...پس من کیم؟؟؟؟؟

چه قشنگ و غمگین می نویسی؟؟؟

بعدشم مگه بد ۲۸ مین ماهگرد؟؟؟

من آپم خوشحال میشم بیای پیشم...!!منتظرما

هه...سلام...تو مریمی:دی
بخشی از دلتنگی هام بود...یه کمش...
نه بابا...کجاش بده...؟ولی خب تو باشی دوس داری تو این روز کجا باشی...با کی باشی؟...خب...دلتنگی هات نمیترکه...؟
تازه من سعی کردم هیچی نگم...
ممنون که اومدی...
میام الان...هام هام!

پر از درد پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:19 ب.ظ http://pic4all.webphoto.ir

وای دادا چه غمگین ما که مسه خودتیم دیه مدونی که نوکرم سایانارا

..نه بابا..خدا نکنه یه روزی مثه من شی...هیچ وقت دوس ندارم همچین بلایی سرت بیاد...
هام هام عزیز!

سارینا دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.ninashnash88.blogfa.com

سلام ممنون که به وب من سر زدید
بازم بیا
با تبادل لینک چطوری؟

سلام...بازم میام:)
موافقم و در این راستا میلینکمت:دی
هام هام!

سانیا دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ب.ظ http://banuye.blogsky.com/

وای عزیزم چه کوچولو و خوشگل

هه...الان این کوچولو کیه؟ منم؟وبمه؟مطلبم؟
هه...به هر حال ممنون...!
هام هام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد