از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

چی کار؟

شما جای من بودین چی کار میکردین؟...

یا من جای شما بودم چی کار میکردم...یه وبه  مزخرف...که هر از چند روز میاد مینویسه دلم براش تنگه...

فلانم...بیسانم...

.

.

.

.

واقعا جای من بودین چی کار میکردین....؟خب آخه چی کار کنم...دلم...

من که جا شما بودم زود وبو میبستم میرفتم و خودمو الکی علاف نمیکردم...{علاف درسته دیه؟}







دلم فقط کمرون کارتیو میخاد...بارونه بارونه بارون.......................................







سرشارم از هر چیزی که مزخرفه...



هام هام!

نظرات 5 + ارسال نظر
hamoon جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 ب.ظ

این یکی چرا خالیه؟
هام هام!

hamoon جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ب.ظ

ablah be ja in kara beshin darseto bekhoon

هم درس میخونم هم عاشقی میکنم...
همین درس خوندن دهن منو سرویس کرده دیه...







چه عجب ازین ورا اومدی!
ممنون که اومدی!
دو...س....................ت....................................ت........
هام هام!

رضا شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.kame-akhar.blogsky.com

پر بودن بهتر از خالی بودنه!فعلا جمله ی حکیمانه تری به ذهنم نمی رسه!

هه هه...ولی من اصلا جواب حکیمانه ای به ذهنم نمیرسه...
....هام هام!

مارال یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ق.ظ

سم
مرسی نظرگذاشتید...
همش تقصیرهمنه..ولی من نمی خوستم دروغ بگم..نمی خواستم اینجدیشه..
ما دوتا دختریم...
دوستای قدیم ...من اگه صدبارم ازش معذرت بخوام بی فایدست...دوست دارم پل قبلب باشیم.جبرانی کنم.
امیدوارم یه روز منو ببخشه...همین

علیکم سم:دی
قابلی نداش:)
خوبه...ایشالا که همه ی کدورت ها حل بشه...
شاد باشین...هام هام!

آسمان آبی پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:17 ب.ظ http://ebrahimi-h.blogfa.com

سلام

عاشقی بده دارم گرفتارش میشم

عاشقی بد دردیه...
هام هام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد