از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

زندگی ...عدد

همیشه 100 بودم...همیشه...

حالا 99ام...99 یه عدد بد بخته...نمیدونه هویتش کجاس؟چی هس؟نمیدونه؟میدونه؟

منم الان اینجوریم...100که بودم به 1.2 ها نگاه نکردم...حالااونا شدن 100.200ولی منه 99 نمیدونسم که نباید میزاشتم...

به همه چی تردید دارم...از همه چه کفری ام...



29 ماه...29 ماه چی؟...29 ماه دیه...

 مملوام از هر چی حس مزخرفه....





یه بسته کاپتان بلکم ساپورتم نمیکنه....



از رد کردن کلا بدم میاد....و سیگار پشت سیگار...و خدایی که در این نزدیکی هاست...!

تازه هفت ساله شده بود!و سیگار پشت سیگار...



خیانت کردم...و سیگار پشت سیگار...

نمیدونم اشتباه کردم یا نه....و سیگار پشت سیگار...

نفس عمل هنوز معلوم نیس که درست بوده یا نه...دکترا میگن به هر چیزی امید هست...

مسئله مرگ و زندگی هس ولی اصلا مرگ نیس...

چون کسی نمرده...

شایدم مرده...ما آدما مرگو رفتنه ازین دنیا میدونیم...

از کجا میدونی؟

شاید مرده؟شاید هنوزم زندگی میکنه؟شاید تو کما بره...و سیگار پشت سیگار...

من زندم؟نمیدونم؟میدونم؟الکی الکی.الکی شدم!



خدایم که نمیبخشد...انسان هم که بخشنده نیس...پس خودم میبخشم...ولی چیزی ندارم جز آن که بهش بگیرم و بتونم زندگی کنم...و سیگار پشت سیگار...تازه هفت سالش شده بود!









پس سیگار پشت سیگار!





هام هام!

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام وبلاگ خوبی دارید.
یک سیستم کسب درآمد جدید می خوام بهتون معرفی کنم که سقف پرداخت نداره .
یعنی اینکه 15 هر ماه هر چقدر کلیک داشته باشید پرداخت میکنه حتی اگر فقط 1000 تومان باشه.
لینکش هم تو قسمت آدرس وب گذاشتم .

هام هام!

مهدی شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:35 ب.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

هام هام!

مردی میان گرگ‌ ها شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:14 ب.ظ

مستند « مردی میان گرگ‌ ها »
http://shoop.ir/?num=1242412131
نبینید نصف عمرتان بر فناست.

من تمام عمرم بدون دیدن این مستند بر فناست...اینم که نبینم یه چیزی به زندگی بده کار میشم!
هام هام!

mahyar دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:11 ب.ظ

من میدونم که نمیمیرم.
این نیست چون همه میمیرن من هم بمیرم

کاش منم استثنا بودم....
هام هام !

رضا دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.kame-akhar.blogsky.com

۲۹ ماه البته میتونه زمان زمان یک زایمان بسیار دیر رس باشه

ولی بچه ی این قضیه هنوز نیمده داره میرینه تو زندگیه بابا مامانش...
هام هام!

سیاوش سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:34 ب.ظ http://pic4all.webphoto.ir

_______________###*_______*###
___________.*#####__سلام___#####*.
__________*######_دوست جونم_######*
________*#######____________#######*
_______*########.__________.########*
______*#########.__________.#########*
______*######@###*_______*###@######*
_____*#########*###____###*#########*
____*##########*__*####*__*##########*
__*###########_____*_*______###########*
_############__________ ____############
*##*#########_____آپ کردم____#########*##*
*_____########__بدو بیا_________########
_______#######___تا 3 میشمارم__#######
________*######__123...123___######*
_________*#####*__________*#####*
___________*####*_________####*
_____________*####______####*
_______________*##*____*##*
_________________*##__# #*
__________________*####*
_________________.######.
_______________.#########*
____ _________.###########*
_____________.####*__*######

تکراری بود...
میام.
هام هام!

نازیا ( نازی) جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 ب.ظ http://nazya.blogfa.com

سلام . مرسی از نظرت .

یه سوال . تو دختری یا پسر .

اما هر چی هستی مطمئنم ۲ سالت نیست .

اصلا به من چه . وبتم خیلی خوشگله .

بازم پیشم بیا .

اگه تونستی سوالامم جواب بده

باشه هام هام !!!!!!!!

سلام...اگه خدا قبول کنه آرشم:)
هه...نه بیشتر از دوسالمه:دی
هه...ممنون...ایشالا...
هام هام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد