از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

نه میتونم...

نه میتونم دور شم از تو


نه میتونم که بمونم


من نه شاهزاده ی عشقم


نه شهاب آسمونم


تو نه نیستی و نه هستی


دیگه خستم از خیالات


مونده بی جواب و مبهم تویه زندگیم سوالات


تو یه رنجی تو همیشه اگه جون نگیره ریشه اگه باز بگی نمیشه اگه یک روزی بدونم بودن و موندن


یادت واسه قلبه عاشقه من که یه عمری عاشقت بود مثه درد زهر نیشه


تو که هستی زندگی هست قدرت هر خستگی هست میشه دست قسمتو بست زیر ضربه های


 لعنت که یه دشمنه تو خلوت که میکوبه  میسوزونه هر خیاله عاشقونه بود خوند و موند و 


نشکست


نه میتونم دور شم از تو


نه میتونم که بمونم


من نه شاهزاده ی عشقم نه شهاب آسمونم






دلم خیلی تنگ برات...نه...خب هست دیگه...





حال و هوای باد خنک و سیگار و آهنگای خدای رضا صادقی...



هام هام!

نظرات 3 + ارسال نظر
آذر دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 ب.ظ

سلام اگه دنبال یه وبلاگ پر از اس ام اس های قشنگ میگردی حتما به http://fasms.blogfa.com یه سری بزن . اگرم دوست داشتی تبادل لینک کنی منو با عنوان اس ام اس ها و پیامک های فارسی لینک کن و بعد بهم خبر بده . مرسی

هام هام!

افسون سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:39 ب.ظ http://lahzehaiezendegi.blogfa.com

سلام چطوری؟

من آپیدم بدو یه سری عکس واضح از تظاهرات هم گذاشتم:)

هه...سلام...باشه...
هام هام!

سارینا چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:57 ق.ظ http://www.ninashnash88.blogfa.com

سلام خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آپم....یه سر بزن!
__♥♥_♥♥آپم
_♥♥___♥♥آپم
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم
____♥♥___♥♥__♥♥آپم
___♥___________♥آپم
__♥_____________♥آپم
_♥_____♥___♥____♥آپم
_♥___///___@__\\__♥آپم
_♥___\\\______///__♥آپم
___♥______W____♥آپم
_____♥♥_____♥♥آپم
_______♥♥♥♥♥آپم

هه...هام هام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد