از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

گفتم آپ کنم نگن پسره یه چیزیش میشه :دی


سلام


خوبین انشا ا...مع الصابیرن و یحیطون بالعرض عسرا یسرا؟؟؟؟


هم م...با خانوم بچه ها صحبتیدیم احتمالا ازینجا میریم...کوچ میکنیم میریم یه جایی تو این بلاگ اسکای پهناور دوتایی با هم مینویسیم...


ولی فههلا در خدمتین...هه هه...یعنی ما در خدمتیم...

دیه خلاصه...آها...سرم بابته درس زیادی شلوغه...


از همه تمنا رو میکنم ببخشن




راسی دقت کردین پستای من بدونه شکلک خیلی بهتره...؟




مواظب خودتون باشین که کسی مواظبتون نباشه...




هاااااااااام هااام!




نظرات 2 + ارسال نظر
آتیش پاره پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:22 ب.ظ http://miss-atishpare.blogsky.com

وای بازم درس...!!

وای همیشه درس...!
هام هام!

hamoon جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ق.ظ

man die rahatidam!!!!

هه هه...من تازه ناراحتیدم گلکم:دی
هام هام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد