از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

همین الان...

همین الان که از بس عصر خوابیدم خوابم نمیاد/نمیبره؟ نمیدونم!


امتحان نکردم...


خلاصه همین الان...دقیقا همین ثانیه هایی که داره میگذره...دلم تنگ


شده...


برا پاکی مدینه...و...برای عشقم...عشق؟...علاقم؟...علاقه؟...بابا


همونی که دوسش دارم....آها...


آره...


امروز بهم وحی شد...باور کنین...جدی میگما...جبرئیل هم رضا


صادقی{خوننده} بود...


تو پارک داشتم خسته و کوفته از کلاس بر میگشتم...یکی از


دوستامو دیدم دسته یه دختررو گرفته داره میره...سرمو انداختم


پایین رفتم...


رفتم رسیدم ته پارک یکی دیه از دوستامو دیدم...اینجا دیه حسادت


کردم...بابا منم آدمم...خیر سرم عاشقه یکیم....منم خب میخام


حداقل نزدیکم باشه...یکم فقط...که یهو آیه نازل شد...


صدای رضا صادقی رفت بالا که گفت:


بده دستاتو به من تا باورم شه پیشمی...


....


...........



.

.

.


..............


نه اشکامو کسی میفهمه نه دلیلشو...به جز دونفر...خدا و


خودش...""خودش میدونه چه قدر دوسش دارم..."""""فقط


همین""""""""



.

.


پ.ن1:ببخشید این پستم یکم یه جوری بود...


پ.ن2:یه مقدار از پست برمیگرده به حافظه ی تاریخه یه رابطه


که خب عدم درک مخاطب رو در پی داره....


پ.ن3:من همیشه اینقد مزخرف نیمونویسما...ولی آب روغن قاطی


کنم یه چیزایی مینویسم خوننده هوسه کوه نوردی منه...


پ.ن4:نمیدونم چرا دوست داشتم این پ.ن هم بزارم...





هام هام!

نظرات 7 + ارسال نظر
روژان چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ب.ظ

سلام اقا ارش خوب هستید ؟بزارید جواب نظرتونو بدم
اون بالایی که نوشته بودم یه درد دل بود هم براش ارزو ی موفقیت کردم وهم...
دوما:جوون مردم چرا دختر مردمو عاشق خودش کرد و حالا باید بکشه من هم به فکر این دنیا و هم اون دنیاش هستم
سوما:ممنون که به محبوب جون تبریک گفتی
چهارما:کدوم اتفاقو میگید بالا کلی اتفاق برام افتاد؟
پنجما:نظر لطفتونه شما گوشای خوبی دارید که اهنگ وبه منو خوب شنیده
شیشما:من یه ماه پیش حاضر بودم خودمو برای عشقم فدا کنم ولی الان احساس میکنم دیگه حس قبلی رو ندارم
توی کتاب خوندم که ادم تو سن من واقعا عاشق نمیشه اون عشقه مجازیه
خوم موندم ونمی دونم چم شده؟
راستشو بخوای اقا ارش ما کمکی مغرور شده عشقمو میگ اسمش ارشه


راستی چرا تو پارک نرفتید به دوستتون تبریک بگید ؟
امیدوارم شما به عشقتون برسید

و علیکم...!ممنون...تو گوودی؟:)
اولا:خب به عنوانه یه درر و دل میپذیرم:دی
دوما:جوونه مردم میتونه هر کاری بکنه...اون یکی جوونه مردم اگه نگرانه نباید بزاره هر کاری براش اتفاق بیفته...{یعنی خوده جناب قالی...هه هه...یعنی خودت روژان :دی}
سوما:خواهش میکنم...
چهارما:منو هم کلی به قیافه آلاتم گیر دادن تو آموزشگاه:دی
پنجما:خواهش در وکنم!
شیشما:من شخصا به این حرف دو تا جواب میدم:1پس از اولشم تو عاشق نبودی2شاید اینم یکی از مرحله های بدیه که باید ازش رد شیو برسی اونور...
نویسنده ی اون کتاب به گور باباش صلوات فرساده...
یعنی تو نمیدونی من همسنه توام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب پس با این حساب من الان دارم به یه هویج فضایی و مجازی عاشقی میکنم دیه؟ آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خب بگو بام گوششو بپیچونم بش بگم مرد بشین سره خونه زندگیت...:دی
اگه میبینی منتشو کشیدن برات ارزش داره بکش...اگه میبینی ازیناس که با یکم کم محلی از دسش نمیدی کم محلیش کن اگه ه هیچ کدوم ازین حالات نیس بیخیال شو...ولی روژان...تجربه شخصیمو میگم بهت: عشق و عاشقی آدمو اذیت میکنه...سعی کن یه دختری باشی که مثلا برا بیکاری یه چندتا پسرو اسکل کنی...حرفام خیلی جدیه ها...یا خیلی بیخیال شو...شا تا جایی که میتونی عاشقی کن...عشق یکم احساس میخاد با دوری از عقل...سن هیچ دخالتی نداره...
خیلی حرفیدم!آها...میرفتم میگفتم آقا مبارکه که مخه یکی دیگرو زدی؟ هه...آره؟
مگه من به خاطر مخ زدن بهشون حسادت کردم؟گوره بابای دوست دختر و دختر بازی...من دلم از چیزای دیه سوخت...اینهمه خدا امتحان میکنه...اذیت میکنه..بعد از همم دورمون میکنه...
امیدوارم آرش یه روز بیاد بگه من فداااااااااااااتم میشششم تااااا روزه آخر!ایشالا:)
هام هام!

asal پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:26 ق.ظ http://www.asalsalman.blogfa.com

سلام دوست خوبم
ما که نفهمیدیم چی شد یه توضیح مختصری بده گلم
البته شاید ما گیراییمون ضعیفه ببخشیدا گلم
منتظرت هستم آپم عزیزم

هه هه...سلام..
نه بابا این حرفا چیه..فقط دلم تنگ شده بود...
راسی عسل میدونی چقدر لاتی میحرفی؟؟؟؟هه هه...خیلی لاتیهههه:دی
شاد باشی!
هام هام!

نوشی پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:21 ب.ظ http://tameshki.com

اخه .. !

الهی ... مهم اینه خودشم میدونه .. انقدی خودتو ناراحت نکن گلم !!

درس میشه

مهم...
آره ولی مهم تر از همه اینه که خدا هم یکم بهمون حال بده...
ایشالا...ممنون اومدی!
هام هام!

mahyar پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.matnepadiar.blogfa.com

چرا صادقی بهتر از این نبود هه هه
به زور سوار ماشین کن یه کاری باهاش تو ماشین انجام بده تا نتونه بگه نه هه هه هه

هه هه....قضییییه دااااااااارهه...!
یو آر وری مانستروس؟یو ناو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :دی :دی :دی
شاد باشی!! هام هام!

hamoon جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:40 ب.ظ

harchi oonjas chera injam hast?
tajrobiyateto az eshgh ke bara rojan gofty asla ghaboool nadaram in rojano az rah be dar nakon!!
in jomle akhario kheili jeddi goftam

واسه عظمت قضیه بود:دی
تجربیات؟؟؟؟؟؟
پیشنهادات بی باهات سره میزه مذاکره میشینم :دی
منم که دارم بهش میگم...بابا بیخیال عاشقی..بزارین یه 4تا اسکل که خودشونو بد بخت کردن برن سراغ زنرگیشون بقیه هم حال کنن...
جدیه جدی؟؟:دی
کدوم راه به دری...بابا اونم عااقله دیه...اصلا روژان هر کاری صلاح میدونی بکن :دی
خوف شد خانوم؟دیه؟:)
راسی...میدونسی من خیلی شما رو :ایکس :ایکس :دی
هام هام!

الهام جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:25 ب.ظ http://و ای باران،باران

سلامممممممممممممممممم
دل تنگی بد دردیه و و تمنا کردن کسی که دوست داری که همون لحظه کنارت باشه و نباشه هم بدتر به ره حال امیدوارم هیچ به این درد دچار نشه.
موفق و پیروز باشید.
رااااااااااااااستی
بدو بیا که... .

آره...بد دردیه...
راسی علیییییییییییییییییییییک!!!!!!!:دی
بیام که؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:دی
تو راهم!
هام هام!

محبوب دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:52 ب.ظ http://girlisgweb.blogfa.com

¸¸ . . . ¸,.,¸.
. . . . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام وب باحالی داری
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … ,. .... به من هم سر بزن¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸
'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨
, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’
. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨
. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯
. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./
. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\
. . . . . .l,/`/,.¸ . .با این اسب بیا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`,
. . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسی ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./
اپم زودی بیا.
اون وب بالا رواشتباهی نوشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد