از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

یه لیتر!

آقایون خانوما ازونجا که من همتونو دوس دارم و اوصولا آدمه طماعی نیستم یه لیتر بنزین به من میدین؟!

هام هام!

نظرات 6 + ارسال نظر
نازیا شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:52 ب.ظ http://nazya.blogfa.com

سلام اول شدم .............................

اگه میتونی بیای اینجا من بهت بنزین میدم

هام هم .........

راستی سر نزنی ؟؟؟؟؟؟

مردم زندم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هه هه...تو اصلا نظراتو میخونی؟؟ فکر نکنم!!!
سلام اول:دی!!
اگه بنزین داشتم تا اونجای میومدم که یه لیتر قرضی نمیخاستم:دی
ایشالا که همیشه سر زنده باشی!
هام هام!

یاس شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ب.ظ

آخیییی
این یه قلمو ندارم
میدونی که هنو سنم قانونی نی

راستی بالاخره خالی شدم!
همرو نوشتم
ولی بیایم نمیتونی بخونی
مرحله ی ۲ تسته هوشس!
امتحانش ضرری نداره

حرفاتو نخور! این چه بلاییه دارین سره زبانه فارسی میارین؟{رضا کیانیان سکانس ۳ خاک آشنا} :دی :دی
میام!
میفهمم!
حالتو میگیرم!
هه هه!:دی
هام هام!

یاس یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ق.ظ

الن حالم به طور قطع گرفته شده است نقطه سر خط
لفطا حرفاتو نخور
یه یه یه یه هم نمیگویم
تازشم ما دسر میخوریم دیگر شام نمیخوریم

چراااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آخی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :دی
هه هه...بده مگه نخوری؟!
مگه بده نگی؟!
شما؟چند نفری؟!؟! :دی
هام هام!

یاس یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ق.ظ

یک سری اشخاص به وبلاگم تشریف می آورند که نباید بیاورنددد
برا همون تا دسر دیگه بسه!

لطف کنید سو تفاهم نشود!

آهااا!
ایول جواب قانع کننده ای بود!
هام هام!

یاس یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ق.ظ

بذا مگسارو کیش کنم شامم میارم!
البته نه مگس...
اونوخ خبرت میکنم

ایول!
مگس نیس پس فیله؟!؟!
هه...هام هام!

نوشی دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ق.ظ http://tameshki.com

بنزین میخوای چی کار ؟

خوبم عزیزم ..

ممنون به یادم بودی

که ماشینو روشن کنم!
خداروشکر!
به یادت بودم؟هم م؟!خواهش میکنم!
هام هام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد