از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

بامدادان!

ساعت۳:۰۷بامداد!

خیلی آرومه!

گشنمم هست!

. . .پس هر چیزی یه نشونس. . ولی من هنوزم فکر میکنم سخته رابطه ی بین نشونه هارو پیدا کردن!

شایدم آسونه!

ساعت 3:09بامداد!

خیلی آرومه!

گشنمم هست!



هام هام!

بعدا نوشت:جالبه!همه میگن این یه تیکه دو دقه شد؟! آری! اما تو از پس آینه بنگر!

هام هام!

نظرات 4 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:26 ب.ظ http://shamevojood.blogsky.com/#

سلامممممممم
اون موقعه و در این ساعت شما چی کار می کردید ؟؟؟
چرا مثل بقیه در خواب نبودید؟؟؟
چرا خواب ۷ پادشاه رو نمی دیدین؟؟؟
جای تعجب ست بسی؟؟؟
منتظرت هستم و اپم پپس بدو بیا.
اوکی شد.پس بدووووووووووووووووووووو

عیلییییییییییییییییییییییییییک!!!!!!!!!!!!!!!!
اولا که باس بگی اون موقع و در اون ساعت!
دویوما داشتم شکر خدارو میکردم! هی خم میشدم سجده میکردم! :دی
خواب یه دیکتاتور پاسخ گو نیس؟!
آری!!!
هه...کی اوکی شد؟:دی
میام!
هام هام!

روژان دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.girlishweb.blogfa.com

سلام اقا ارش ببخشید دیر اومدم
شما گفته بودید که این اهنگ شما رو میبره به یه سال پیش
اگه شما رو ناراحت میکنه بردارم
اپم

سلام روژان خانوم!...نمیخام خیلی قلمبه سلمبه جوابتو بدما...اما آدم خوبه همیشه یه نیگا به عقبشم داشت باشه...!
به نظر من گذشته ها هیچ وقت نمیگذره! درسته گذشتس! اما نفس این گذشته ها از آینده ها هم آینده تره!
اصلا حرفای قلمبه سلمبه ای نبودااا! :دی
نه...من که مشکلی ندارم!خیلی هم قشنگه!
شاد باشی!
هام هام!

محبوبه سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ب.ظ http://girlisgweb.blogfa.com

سلام بیش مابیا

سلام...دمت گرم دیه!؟!؟
من همین دیروز اومدما؟!؟!؟!
شاد باشی!
هام هام!

asal چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:10 ق.ظ http://www.asalsalman.blogfa.com

سلام
کجاااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییی پس ؟؟؟؟

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
تو خونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننم!!!!!!!!!!!!!!!!!
:دی :دی
هام هام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد