از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

چرا نیستی؟!

واقعا دارم میترسم...

....

هام هام!

نظرات 12 + ارسال نظر
محبوب چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:08 ب.ظ

منومیکی من که هستم ترس براجی؟
میبینی جقدربرویم.
بیاوب خودم حوصله ندارم ادرسشوبنویسم

هه...سلام...اا؟ پس حله؟!؟! بریم دعوا؟! :دی
نه نمیبینم :دی
اوچی! هام هام!

روژان چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:41 ب.ظ http://www.girlishweb.blogfa.com

سلام خوبی
عکس کی رو می خوای
من دپرس نیستم تازه خیلی هم خوبم بهتر از همیشه
بازم پیشم بیا منتظرتم

سلام...ممنون...عکسه کسی که تو آخرین جمله در هزارمین متنشیو این حرفا!
ااااا؟؟؟؟؟؟؟؟جدی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دکترا که یه چیز دیه میگفتن؟!
بازم میام...منتظر نباش!:دی
هام هام!

hamoon چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ب.ظ

salam
kojaee agha?!
chera nemiyay paaaaas

من تو را چاکرم فراووووون!!!!!!!!!!!
بازم شرمندم عزیزم! نشد خب گلکم:ایکس :ایکس!
بارم شرمندم!!!!!!!!!!!!اصلا آقایون خانوما من کلا شرمنده ایشووووووووونم!
اصلا شرمندمممممممممم!
اصلااااااااااااااااااااشرمندم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :دی
هام هام!

محبوبه پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ق.ظ

توروخدانکوهام هام من به این کلمه حساسم.
من فردااب میکنم بیای باشه؟

ااااااااااااااااااااااا....مگه میشه نگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دمت گرم دیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هااااااااام هااااااااااااام! :دی

محبوبه پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ق.ظ http://girlisgweb.blogfa.com

شلام .
میکم توجرااین قدرابت کوتاهه؟
شایدبرای شخص خاصی مینویسی هان؟
نمیکی کیه؟

علیک شلام :دی
هه...کوتاه و مختصر!
بله که برا کسه خاصی مینویسم!
اما نه همیشه!
میتونی تو مطلب داستان رابطه ما بخونی تا یه چیزایی دست گیرت بشه!
شاد باشی!
هام هام!

محبوب جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 ب.ظ

نه من نه حوصله دارم ونه وقتشودرحال حاضرهم بایدایمیلموچک کنم هم مدیردوتاوب هستم حالاهرکی که هست براتون ارزوی خوشبختی میکنم
بای.

هه هه هه هه..خب بابا...چرا میزنی؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
باشه باباااااااااااااااااااااااااااا مگه چی گفتم حالاااااااااااااا...؟! :دی :دی
هام هام!

الهام شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:04 ق.ظ http://shamevojood.blogsky.com/#

سلامممممممممم
چی چی؟؟ متوجه نشدم؟؟؟
هام هام و ترس؟؟ محاله!!!
به در خواست دوستان ادامه ای داستان درج شد. منتظر حضور گرمتون هستم.
موفق باشی.

محال محاله!:دی
میایم خدمتتون!
هام هام!

محبوب یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ق.ظ

شلام خوفی نمیای

سلام!
خوفم!
اومدم که!
هام هام!

محبوب یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 ق.ظ

قالب جدیدمبارکت نباشه

هم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قالب جدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کوووو که اصلا مبارک باشه یا نباشه؟!
حالت گوده تو؟!
هام هام!

asal دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:54 ق.ظ http://www.asalsalman.blogfa.com

سلام خوبی گلم
اگه میشه بیا آپ کردم منتظرتم

سلام...ممنون...چرا نمیشه؟:دی
هام هام!

الهام دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ق.ظ http://shamevojood.blogsky.com/#

سلام هام هام
چرا اپ نکردی؟؟؟ خبرش رو فورا بده .اوکی.
اپم و منتظر حضور گرمت هستم.
موفق باشی.

سلام الی!
در حال تفکرم :دی
چشم! فعلا هام هام!

یاس دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ق.ظ

چرا نیستی؟!

واقعا دارم میترسم...

....

هام هام!



(چقد آشناس!)

هه...همینجا خوندی دیه!
هام هام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد