از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

مفلحون!!!

در ابتدا تو بودی در انتها تو ماندی!

خوب بود با تمومه ایراداش!

اما دکی از روی آهنگ the last timeماله silent farah کاور زده بود!

همین!

واقعا مهمه که الان کسی فهمید چی گفتم یا نه؟!

مهم بودن یا نبودن! مسئله این فکر نکنم باشه؟!

هام هام!

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ب.ظ http://shamevojood.blogsky.com/#

سلام کاکو
بله که لهجه ای شیرازی توپه پس چی فکر کردی؟؟؟!
داشتم ناامیدم می شدم از اینکه بنویسی.
خوش باشی
فعلا بای

هه...عیک سلام! :دی
پس چی؟!؟!:دی
نه نا امید نشو!
شاد باشی!
هام هام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد