از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

همیشه نه!

بعضی وقتا جفت6 نه تنها خوب نیس بلکه لاعث میشه 2 3 تا لتی هم بدی!

هام هام!

نظرات 8 + ارسال نظر
hamoon دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ب.ظ

to migi chi?
vaghty weblog minevisi yani 4 ta khanandam dari!
in posta chie mizari akhe dadache man?
bara ki minevisi?

داداچ خودتی!
دوس دارم مینویسم!
حرفیه پاشو بیا اینجا؟:دی
هام هام!

آسمان آبی دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ب.ظ http://ebrahimi-h.blogfa.com

سلام بر بعضیا
بعضیا سر همه چی یادشون میره که رفیقی داشتن
سگ تو روح بعضیا

واقعاااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!
###تو روحه بعضیای دیه!:دی
هام هام!

محبوب سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:42 ق.ظ

حوصلمون سراومدازبچمون خبری نیومد.
چه خبرخانمت چه طوره؟

اا؟؟بچتون کییییه دیه؟:دی
سلامتی!
ای خداروشکر...خوبه!
هام هام!

hamoon چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:51 ب.ظ

ki khanoome toe?

شما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هام هام! :ایکس!:ایکس!

محبوب پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:21 ب.ظ

منظورم توبودی.
چرااینقدرشیرین میزنی؟
نمیای؟

اااا؟!؟!؟! از کی تا حالا ؟!
چه قدر یعنی حدودا؟!؟!اندازه یه حبه قند؟ یه گوله قند؟یه لیوان شکر؟!
یه کله قند؟!‌:دی
اومدم که...زود زود میآپیااا!!!!!!!!!
هام هام!

محبوب جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ب.ظ

توچراوب خودم نمیای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من ناراحت شدم:
توبلدی فقط برای نوشته های من عیب وایرادبگیری اگه الان همین وروزان جون نوشته بودتومیگفتی خیلی قشنگه .
میدونم که ازمن بدت میاد برای همین دیگه نمیام که ناراحتت نکنم.

اگه دختر بودم الان میگفتم وااااااااااااااااااااااااااااااا؟!؟!؟!؟! ‌:دی
واس خودت میبری و میدوزی؟!
هه هه...نه خانوم! این جوری نیس!
من اومدم وبت دیدم نوشتی بریم اونجا رفتم اونجا!
همین!
وگرنه من واسه همه احترام قائل میشم!
هام هام!

ما 2 نفر جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:55 ب.ظ http://maa2nafar.blogfa.com

(شیوا)

سلام.خوبید؟من که متوجه نشدم چرا بد هست گاهی

سلام...ممنون...میدونی؟!
من تو وبه شماها نمیام چون همم..شرمندتونم آخه...وبای دیه خیلی نیاز به نظر خاصی ندارن اما وبه شما خب...یه نظر درست درمون میخاد و ازونجا که خیلی وقت ندارم واقعا {واس کنکور میخونم} اینه که اونورا نمیام...خیلی شرمندم!
میدونی؟ قضیه ی اینه که بی ام و داشته باشی اما بنزین توش نباشه...کمکی کردم یا گنگ تر شد؟!:دی
همیشه شاد باشی!
هام هام!

محبوب جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ب.ظ

ممنون
که
اومدی
داداشی
من
موقعی
که عصبانی
میشم
یه
چیزی
میگم
ولی
ته
دلم
هیچی
نیست
بازم
بیا
این
قدر
هام
هام
نکن
لطفا

خواهش میکنم!
اکشالی نداره!
اااااا؟!؟!؟! باباااااااااا من هام هام نگگگم که میمیررررررررررررررم!
هاااااااااااااااااااااااااام هاااااااااااااااااااااااام! :دی‌ :دی :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد