از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

دیه وقتشه!

آره. . .یکی همیشه به عزیزش میگه باید رفت تا ماند!

اما هیچ کدومشون نمیدونن تا کی باید رفت تا ماند؟!

. . من . . . اون. . . یه وب زدیم درباره دو تا دست!

هر چی وب دیدین درباره دو تا دست بود عنوانش ما رو پیدا کردین!

هه. . . خیلی مثلا براتون مهمه که حالا دنبالشم بگردین!!!!!

امیدوارم کسی ازم دلتنگی و دلگیری و اینا نداشته باشه!

از همه ممنونم!

هه. .  . برا آخرین بار خدافسی!!!!!

کودک دو سالرو دوس داشتم!

چند روز دیه میپاکمش!




هام هام!

نظرات 16 + ارسال نظر
Mahyar دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ق.ظ http://www.4-im-outlaw-of-torn.blogfa.com/

اولا که من پسر هستم اگه میخوام باشم میشم گی
دوما میگم خالی از هر غریزه اگه گی هم غریزه هستش دیگه
سوما منظورم جنسی نبود(بشمرم برات چندتا زدم زمین)

من هیچ مشکلی با این همه دلایلی که گفتی نداشتمو ندارم!
خلاصشو بگم!
نمیدونستم تو هم زلزله زده ای!
هام هام!

محبوب دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 ب.ظ

های بچه بروکجارفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وبتومیخوای باک کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی بستی.

هه...این ب ها پ بود؟
هه...فهلا نه!
دسته شما درد نکنه؟! من دارم میرم از اینجا اینجوری پدرقم میکنی؟! :دی
هام هام!

یاس دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:53 ب.ظ

چشم پدر بزرگ
خر را میزنیم(ولی بیچاره گنا داره ها)

کجاااااااااااااااااا؟!!!
فونتام به هم ریخته نمیتونم درس بخونمش!!!!
بعدا مراجعه میشود(ها؟!)

نزن!
بکش!
پیداش میکنی!
وبگرد باشی! پیدا میشه!
ایشالا!
هام هام!

فاضی پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:57 ب.ظ

pppppppppppppppppppppppppppppppppeeeeeekh

امیر جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:37 ب.ظ http://amirkaraj.33ir.com

میموندی چایی دوم

پس منم هاهم هام

نوش جونت!
هام هام!

نازنین دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ب.ظ http://nazya.blogfa.com

سلام ..........

آپما

بیا که طرفداری کردم ازت در برابر فاضله

قابل نداشت

قربوقت!
آخه این از کجا اومده؟۱ به کجا میره؟! کجای راه مارو دیده؟! کی مارو دیده؟!چرا مارو دیده؟!هه هه!
ممنون! هام هام!

عسل یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:10 ق.ظ http://www.asalsalman.blogfa.com

سلام بی معرفت خوبی ؟؟؟؟
چرا اصلا اونطرفا نمیای
آپم و منتظر حضورت

من اصلا اینجا نمیام دیه!
شرمندم!
هام هام!

الهام یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:56 ب.ظ http://shamevojood.blogsky.com/

سلام دوست خوبم
حالا که ما اومدیم شما می خواین برین.
حداقل ادرست رو بده . از رفنت و جدای متنفرم.
موفق باشی.
به ما هم سر بزن.

حتما!
حوابت خط های اول ‌‌بستمه!
ممنون که اومدی!
هام هام!

محبوب سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام چه طوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خانومت چه طوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی اون وبی که باخانمت مشترک زدین اسمش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم برات تنگیده بودگفتم بیام حالتوبپرسم.
خوش باشی سلام منوبه خانومت برسون.

سلام...خوبی؟!
ممنون که اومدی!
خوبیم خداروشکر!
خب دیه!
به دلیل مسائل امنیتی به بست مراجعه شود!
با تشکر! :دی
هام هام!

محبوب پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:12 ب.ظ

یعنی چی مسایل امنیتی بست چیه دیگه یکم بیشترراهنمایی بکن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پست همون بست :دی فونتم فارسی نمیشد! :دی
مسائل امنیتی هم به خاطر لو رفتن چهره واقعی ما میباشد! البت برا آشنایانموناا!!
اهوم!
هام هام!

محبوب یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ب.ظ

خیل لوسی ادرسوبده خسیس رهامون کن دیگه
اه.

رها؟؟!؟!؟!؟! هه هه هه...چه لفظه لاتی!!!! :دی
خب بابا وب هنو سره حال نی دیه!
باور کنین اگه میشد میگفتم!
مرض ندارم آدمای خوبی مثه شماهارو نگم بیاین که!؟!؟!
هام هام!

محبوب دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:02 ب.ظ http://mahboob-del.blogfa.com

من که نفهمیدم که چی گفتی یاادرسوبده یادخلتومیارم.
این چیه نوشتی(خب بابا وب هنو سره حال نی دیه!)
نمیتونی درست بنویسی.
راستی رشدم کردی یاهنوزم دو سالته.

یعنی خب بابا وب هنوز سره حال نیست!
نه! ۲۵ آذر{یه ماه دیه} میشه سه سالم! هی...
هام هام!

محبوب سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:45 ب.ظ http://mahboob-del.blogfa.com

نمیخوای یادی هم ازدوست قدیمیت بکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محبوب اپه بدوبیا.[بوسه]

هم م؟!
میخام؟! نمیخام؟!
هام هام!

روژان جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ق.ظ http://www.girlishweb.blogfa.com

سلام خوبی
من تازه اومدم تو داری میری ؟
نریا باشه

همه یه روزی میرن!
هام هام!

محبوب یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ب.ظ http://mahboob-del.blogfa.com

تابه حال بهت گفتم خیلی مسخره ای؟؟؟؟؟؟؟؟

خودم که به خودم خیلی گفتم...تو هم روش...
هام هام!

محبوب چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ق.ظ

خیلی لوسی
راستی 3 ساله شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اون وبتونمیگی ادرسشو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لوسم؟شاید!
آره...نچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد