از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

تگری

دوس دارم بغضمو رو یکی بالا بیارم

نظرات 2 + ارسال نظر
بانو تمشکی جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:48 ب.ظ http://tameshki.com

خوبی شما ؟

نیستی گلم ؟

شاید برویم و ؟! برویم !!

پس تازه شدن بهار بر شما مبارک

سلام
خوبم
هستم
...و انا الیه راجعون
پس تازه شدن بهار بر خودت مبارک
مرسی اومدی

gisha شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 ب.ظ http://majnooneh.blogfa.com

سلام کودک دو ساله
تو تنها کسی بودی که از همون اوایلی که وبلاگمو درست کردم تا الان بهم سر زدی .هرچند من خیلی حوصله نداشتم و باور کن هر وقت نبودی منتظرت بودم.ازت خیلی ممنونم.
تو این آخرین ساعات سال 88 واست آرزو میکنم که سال آینده سالی پر از آرامش باشه همین و بس.
چون خودم نداشتم میدونم داشتنش چه موهبتیه.

میگن تا یار که را خواهد و مسلمش که باشد
من کلا واس کسی یا غر نمیزنم یا بزنم همه چی میگم
خلاصه ناشکری نمیکنم اما گندترین ساله عمرم این ۸۸ بود
گرچه شاید یه ظاهری داشته باشه
بیخیال
خواهش میکنم ازون موقه ها دیدم واقن خیلی گیری گفتم شاید بتونم کمکی بت بکنم
امیدوارم همه مردم دنیا زندگی ای با آرامش داشته باشن
مخصوصا ایرانیا
مخصوصا دوستای خودمون

عیدت مبارک
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد