از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

از هر سمتی میرم دارم بر میگردم

از هرسمتی هم بر میگردم, دارم میرم. مشکل اینجاس, چرا اصلا عجیب نیس تا یکم گم بشم ؟

اشتب

یک حرف جابه جا شد!!نه اون چیزی که میخاسم بگم شد! 

نه اونی که معنی داشته باشه! 

نه اصن نشد! 

ولی نخاستم درستش کنم! 

تاریخ هم همینجوری جلو اومده؟! 

باشد که آیندگان در موقع تایپ.فقط تایپ کنند!!! آمین یا رب العالمین! 

 

حالا غرض از مزاحمت که تو پست قبلی معلم فقط گفته بود " میدونیم" نگفته بود "مدیونیم"...این کجا و آن کجا! مصراع اولش یادم نمیاد!به هر حال! 

راستی سلام 

نظرات 1 + ارسال نظر
م چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ب.ظ http://mahboob-del.blogfa.com

سلام
دوست عزیز
دلم خیلی برات تنگ شده بوووووووووووود
نمیخوای یه خبرازمن بگیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یدونه بگیرم خوبه؟
هم م...خوبی؟
بدو جواب بده!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد